+385 (0)1 604 38 82 info@ekoteh.hr

Politika kvalitete

Uprava EKOTEH dozimetrije d.o.o. poduzima sve kako bi :

  • Ispunila zahtjeve kupaca usluga i stvorila odnos prema radu u kojemu se prepoznaje stručnost i kvaliteta
  • Izbjegla uključivanja u djelatnosti koje su nesukladne zahtjevima norme HRN EN ISO/IEC 17025:2017
  • Pratila stanje tehnike u području ispitivanja, omogućila osuvremenjivanje postupaka ispitivanja i stalnu izobrazbu osoblja
  • Omogućila neovisnost djelatnika u provedbi ispitivanja od svih vanjskih i unutarnjih utjecaja, kako stručnih tako i financijskih

Uprava EKOTEH dozimetrije d.o.o. kupcu jamči nepristranost i povjerljivost tako što:

  • laboratorijske aktivnosti moraju se provoditi nepristrano, objektivno i bez sukoba interesa
  • svi laboratoriji su odgovorni za nepristranost laboratorijskih aktivnosti
  • laboratoriji su organizacijski neovisni
  • laboratoriji ne smiju dopustiti poslovne, financijske ili druge pritiske na osoblje koji mogu negativno utjecati na nepristranost
  • svi resursi potrebni za pružanje kvalitetnih usluga kupcu i minimiziranje pritužbi moraju biti stalno osigurani
  • svi laboratoriji moraju stalno utvrđivati rizike za nepristranost
  • ako se utvrdi rizik na nepristranost, mora se odmah ukloniti ili smanjiti
    • sve informacije koje proizlaze iz komunikacije s kupcem smatraju se povjerljivim, vlasničkim informacijama
    • osoblje, uključujući Upravu, ugovorno osoblje, vanjsko osoblje ili pojedince koji djeluju u ime Odjela za zaštitu od zračenja, mora držati povjerljivim sve informacije dobivene ili nastale tijekom obavljanja laboratorijskih aktivnosti, osim ako zakon zahtijeva suprotno
    • u slučaju da se od Odjela za zaštitu od zračenja zakonski ili temeljem ovlaštenja prema ugovorenim obvezama, zahtijeva objavljivanje povjerljivih informacija, kupac ili pojedinac na kojeg se to odnosi mora biti pismeno obaviješten o tim informacijama, osim ako je to zakonom zabranjeno

Takvom politikom EKOTEH dozimetrija d.o.o. želi postići:

  • da postupanje prema svim kupcima bude jednako, pošteno i ujednačeno
  • da sustav upravljanja bude dokumentiran i zadovoljava zahtjeve norme HRN EN ISO/IEC 17025:2017
  • da usluga bude kvalitetna a rezultati ispitivanja pouzdani
  • da kupac usluge bude njome zadovoljan i ostvari povjerenje u rezultate ispitivanja
  • u slučaju da kupac ima sumnju u pogledu nepristranosti i objektivnosti, u primjeni je postupak za rješavanje pritužbi koji može biti dostavljen na zahtjev

U slučaju nezadovoljstva uslugom prigovor se može uputiti: